Ось і знову прийшла зима, а разом з нею морози, сніг і сюрпризи, які вам приготувала техніка. Чи замислювалися-ви чому з приходом зими виникають проблеми з роботою техніки і можна-ли зробити так, щоб вони виникали якомога рідше? Наша відповідь – можна!

Давайте в цій статті розглянемо основні моменти, які допоможуть підготувати ваш навантажувач до зими.

Підготовка до зими автонавантажувача

Серцем автонавантажувача, як і звичайного автомобіля є двигун внутрішнього згоряння, що працює як на дизельному паливі, так і на бензині, або газу. Основні вимоги до двигунів такого типу наступні: потрібно своєчасно міняти масло, тосол, свічки запалювання, а також перевіряти щільність електроліту в акумуляторі:

  • Якісне моторне масло – запорука довговічної роботи двигуна вашого автонавантажувача. Якщо своєчасно не проводити заміну масла, двигун автонавантажувача швидше почне приходити в непридатність, відповідно і ви раніше зіткнетеся з проблемами його експлуатації в зимових умовах.
  • Щільність електроліту в акумуляторі впливає на його пускові можливості. На морозі щільність електроліту падає, в наслідок чого погіршуються пускові характеристики акумулятора. Чим холодніше клматіческіе умови, в яких експлуатується автонавантажувач, тим вище повинна бути щільність електроліту. У більшості випадків, щільності 1.27 г / см 3 </ sup> цілком достатньо.
  • Якщо у вас в систему залита вода, поки не сталося лиха, негайно злийте її і заповніть охолоджуючу систему нормальної охолоджувальною рідиною. Вода, при замерзанні розширюється, в зв’язку з чим може бути пошкоджений двигун і йому доведеться проводити дорогий ремонт, якщо такий буде можливий. Крім цього, навіть якщо у вас і залита рідина, що охолоджує, прослідкуйте, щоб вона була свіжою – виробила свій ресурс охолоджуюча рідина втрачає свої якості, що теж може позначитися на роботі навантажувача. При експлуатації, хочете ви того, чи ні, відбувається старіння охолоджуючої рідини, в наслідок чого знижується концентрація інгібіторів, які призводять до зменшення тепловіддачі, збільшується схильність до піноутворення і незахищені метали інтенсивно починають коррозировать. Ресурс рідини прямо залежить від її якості і пробігу навантажувача, а її заміна регламентується заводом-виробником.
  • Для моделей автонавантажувачів, оснащених бензиновими двигунами слід перевірити, а в разі необхідності замінити свічки запалювання.

Підготовка до зими електронавантажувача

Електронавантажувачі, хоч і не мають двигунів внутрішнього згоряння, також мають слабку ланку – електричну частину, а саме акумулятори та блоки управління. Для того, щоб ваш електронавантажувач, з настанням морозів, продовжував безвідмовно працювати, слід провести наступні профілактичні заходи:

  • Перевірити щільність електроліту тягових акумуляторів, яка повинна бути 1.27 г/см3.
  • Перевірити наявність вологи і бруду на електронних блоках управління, а в разі виявлення – усунути.

Крім перерахованого вище, у електро і автонавантажувачів є загальне важлива ланка – гума. Якщо навантажувач використовується на вулиці, слід переконатися, що шини мають достатню глибину протектора, а в разі критичного зносу їх слід замінити на нові.

Хотілося-б відзначити, що наша фірма, крім реалізації вантажної техніки і запчастин до неї, тривалий час займається сервісним обслуговуванням і ремонтом вантажної техніки. У нас працюють найкращі професіонали своєї справи, тому звернувшись до нас, ваш автонавантажувач, або електронавантажувач отримає краще сервісне обслуговування і зустріне зиму в повній бойовій готовності.

Телефонуйте за номером +38 (044) 461-87-87, ми надамо вам пораду і домовимося про зручному для вас часу проведення технічного обслуговування навантажувача.